Online winkel is essentieel
voor uw e-commerce

Als u in 2021 nog geen online winkel voor uw e-commerce heeft, loopt u ver achter! Laat u niet voorbijsteken door de concurrentie en begin aan een reis op zoek naar meer erkenning en een gegarandeerde groei van uw omzet.

1. Verder gaan dan de buurt

Het hebben van een fysieke winkel zal u ongetwijfeld een vorm van erkenning geven bij uw lokale klanten. Het is echter onwaarschijnlijk dat klanten aan de andere kant van het land uw producten zullen komen kopen.

Met een online winkel breidt u uw verkoop en potentiële kopers uit. Opgelet, als u naar het buitenland wilt verzenden, moet u beschikken over een solide logistiek!

2. Nieuwe klanten

Behalve dat u uw klantenbestand uitbreidt, zorgt u er ook voor dat u andere delen van de bevolking bereikt. Sociale media zijn inderdaad een uitstekend vertrekpunt om de koop- en consumptiegewoonten van 25- tot 34-jarigen te integreren. 89,8% van hen doet zijn aankopen op het net.

3. Geweldige gebruikservaring

Door een online winkel te maken, geeft u de klanten meer mogelijkheden om te kopen zoals zij dat willen. In fysieke (als de winkels niet gesloten of aan pandemieregels onderworpen zijn) of virtuele vorm, zodat zij de keuze en tijd hebben om hun aankopen te doen. Klanten stellen het op prijs wanneer zij meester zijn over hun koopgedrag.

4. Nieuwe manieren vinden om de klant te lokken

Door uw online winkel te veranderen, beschikt u over nieuwe technieken om klanten aan te trekken. Met gerichte advertentiecampagnes en betaalde advertenties kunt u zich precies richten op het soort publiek dat het meest vatbaar is om aankopen te doen.

Dit is de perfecte gelegenheid om campagnes op te zetten voor verschillende soorten profielen: mama’s, adolescenten, senioren, enz.

5. Klantenbestand aanleggen

Dankzij uw newsletters of door het aanmaken van een account voor uw winkel, beschikt u over waardevolle informatie waarmee u een klantenbestand kunt aanleggen (naam, adres, telefoon, e-mail, enz.).

Met de aankoopgeschiedenis van klanten en hun consumptiegewoonten kunt u gepersonaliseerde campagnes maken voor elk van uw klanten. Een nieuwe, relevantere manier om uw klanten in een vingerknip te leren kennen.

6. Meer verkoop realiseren

Natuurlijk zullen nieuwe wervingskanalen en een groter klantenbestand uw verkoop stimuleren. Als gevolg daarvan zal uw omzet deze opwaartse trend volgen.

Vergeet niet de verschillende betaalmethodes te variëren om uw klanten een comfort van aankoop en mogelijkheden te geven.

7. Mee zijn met de tijd

Een online winkel hebben is gewoon mee zijn met de tijd en inspelen op de nieuwe manieren van consumeren in 2021. Uw klanten de mogelijkheid geven te kiezen waar en wanneer ze kunnen kopen is een groot voordeel.

Hun winkelgewoonten zijn veranderd en gedigitaliseerd. Weten dat u deze trend omarmt, zal uw geloofwaardigheid bij het publiek alleen maar versterken.

8. Voorloper

Als u een kleine plaatselijk zaak heeft, een kleine of middelgrote onderneming runt of een zelfstandige bent, is dit uw kans om een serieuze voorsprong op uw concurrentie te nemen.

Waar wacht u nog op om aan dit mooie avontuur te beginnen? Een online winkel is van het grootste belang voor uw e-commerce. Weet u niet waar te beginnen? Neem contact op met ons team van experts dat u zal helpen uw wensen te verwezenlijken.

Deze artikelen kunnen u ook interesseren!

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer.
Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Cookie-instelling bewerken