De mening van Frituur De Smulhoek over hun website van Online
26 August 2016
Een Google-account geeft u toegang tot alle producten van de zoekrobotgigant
13 December 2016

Group of smiling telemarketers working together in an office

Onze klantenrelatiedienst staat voor u klaar

Bij Online bieden wij onze klanten zoveel mogelijk ondersteuning. Daarom hebben wij ook een hele klantenrelatiedienst die ter beschikking staat van al onze klanten. Enkele klanten delen met plezier hun mening over hun contact met onze diensten:

 

Jo Van Boven Thuisverpleging

Jo Van Boven is thuisverpleger en heeft zijn eigen zaak opgericht in thuisverpleging. Deze sympathieke ondernemer koos in 2014 voor de diensten van Online. Over zijn website zelf is hij zeer tevreden. Het was in oktober 2016 dat hij voor de eerste keer contact moest opnemen met onze klantenrelatiedienst. De reden? Hij had een factuur dubbel betaald en wou dat meteen rechtzetten.

 

Toen ik de factuur dubbel betaald heb, heb ik meteen contact opgenomen met jullie klantenrelatiedienst. Hun nummer vond ik gemakkelijk en snel bovenaan de facturen. De dame die ik aan de lijn kreeg was heel vlot en begreep mijn probleem meteen. Ze stelde mij gerust en ging meteen de nodige mensen aanspreken om alles op te lossen. Daarna stuurde ze meteen het probleem door, aldus een gerustgestelde Jo Van Boven.

Zijn website

Ontdek de website van Jo Van Boven en oordeel zelf! www.jovanboven.be

 

Bent u klant van Online? Bent u tevreden?

Bent u tevreden over onze diensten? Deel uw mening dan ook met de wereld via een professionele video!
Word één van onze ambassadeurs en geniet van verschillende voordelen (video, zichtbaarheid, etc.)

Ik word ambassadeur!

02 349 23 23