Proximedia

Als creatief en innovatief bedrijf, geniet het merk Online ook van de steun van de PROXIMEDIA groep.

Logo Proximedia

Aan de zijde van KMO’s sinds 1998

 
Sinds de opgericht in 1998 door Fabrice Wuyts zet de Proximedia groep zich voortdurend in voor de ondersteuning van kleine en middelgrote ondernemingen in hun digitale ontwikkeling. 
Met teams van web-professionals in informatie en media , biedt de groep alle noodzakelijke diensten aan zodat hun klanten ten volle kunnen genieten van de voordelen van informatica en internet:
 
  • Creatie van gepersonaliseerde websites
  • Genereren van webverkeer
  • Generen van leads/prospecten
  • Bedrijfsvideo’s
  • Fotoreportages
  • Klantenfideliteitsprogramma
  • Online bedrijvengids
  • Etc.
 
Deze diversiteit aan diensten laat toe om te beantwoorden aan de noden van elk bedrijf, ongeacht de grootte en hun activiteit.

De kracht van een internationale groep

 
Als deel van de Publicis Group, een van de eerste toonaangevende communicatiegroepen wereldwijd, is Proximedia de grootste aanbieder van digitale oplossingen voor KMO’s in de Europese markt. Wij zijn voornamelijk aanwezig in Frankrijk, Nederland en Spanje. 

Logo Publicis Group

 
Het delen van infrastructuur, ontworpen op Europees niveau, laat onze groep toe om onze klanten vele voordelen aan te bieden:
 
  • De nieuwste technologieën
  • Voortdurend opgeleide teams
  • Een permanente ondersteuning van onze klanten

Een dynamiek die vaak in de prijzen valt

 
Naast de grote zichtbaarheid in de media, heeft Proximedia tal van onderscheidingen en prijzen ontvangen sinds de oprichting:
 
2000 : ambassadeur van de Brusselse Gazellen (Trends Tendance magazine)
2004 : finalist van de wedstrijd ‘Onderneming van het jaar’ door Ernst and Young
2009 : verkozen tot ‘Onderneming van het jaar 2009’
2012 : Online werd verkozen tot ICT Gazelle 2012
2013 : Ambassadeur Trends Gazelle (filiaal Bezoom) 
2013 :  Online wordt geklasseerd als eerste digitale webagentschap van België (Inside Magazine)

Wij houden rekening met de mening van onze klanten voor het verbeteren van onze producten

In ons continu proces van kwaliteitscontrole, gaan onze teams regelmatig de tevredenheid van onze klanten na. Verder hebben zij de mogelijkheid om hun mening over Proximedia en haar diensten te delen. Deze methode laat ons toe om snel de wensen en noden vast te leggen en ons aanbod aan te passen aan de marktrealiteit.